مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

انواع زخم های دیابتی

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

انواع زخم های دیابتی

پیش‌گیری از دیابت برای بیماران دیابتی در درمان یک زندگی سالم و سالم حیاتی است . مهم است به یاد داشته باشید که زخم‌های دیابتی را می‌توان از کار انداخت و زندگی را در برخی موارد تهدید کرد . پیش‌گیری باید با موارد زیر شروع شود : کنترل دیابت با پیروی از doctor's doctor's برای درمان و اصلاح سبک زندگی که شامل رژیم غذایی سالم ، ورزش منظم ، توقف سیگار کشیدن و تمیز کردن ناخن‌ها با ناخن تمیز است ( برای جلوگیری از جوراب‌های ساق‌بلند که ممکن است گردش خون را به پاهای کاهش دهد ) .

زمانی که دیابت دارید ، it's برای درمان زخم دیابتی آسیب‌های پا بسیار مهم است . حتی زخم‌های کوچک می‌توانند به زخم‌های جدی پا تبدیل شوند که می‌تواند یک پا - یا یک پا کامل - - اگر شما به سرعت و به طور کامل به آن‌ها توجه نکنید . این گام‌های ساده می‌توانند از مشکلات در جاده پیش‌گیری کنند .

رائول Guzman ، یک جراح عروق در مرکز دیابت joslin در بوستون می‌گوید : " باعث می‌شود که شما از چیزی به اندازه یک کفش شیک یا تنگ کار کنید و یا سنگریزه کوچکی را در کفش گیر بیاندازید . "

اگر دیابت داشته باشید ، ممکن است نوعی آسیب عصب به دست آورید که احساس را در پاهایتان متوقف می‌کند . پزشکان این ناخوشی را درمان می‌کنند . اگر شما نمی‌توانید پاهای خود را احساس کنید ، ممکن است ندانید که صدمه می‌زنید و زخم کوچک و یا زخم کوچک می‌تواند به چیزی بزرگ‌تر تبدیل شود .

یا ممکن است جریان خون ضعیفی به پاهای شما داشته باشد ، که برای التیام زخم‌های کوچک به سختی می‌تواند آن را التیام بخشد .

کلینیک تلما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی