مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

علائم هشدار دهنده دیابت در زنان و مردان

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۱ ب.ظ

علائم هشدار دهنده و علائم دیابت در مردان و زنان یک‌سان هستند ؟ علائم هشدار دیابت وجود دارد که هم زنان و هم مردان به عنوان مثال : تشنگی بیش از حد و ادرار کردن مکرر بدن ( از عفونت دستگاه ادراری یا مشکلات کلیوی ) عفونت پوست و پوست در مناطق بدن و یا بوی استون و یا بی‌حسی در دست‌ها و یا بی‌حسی .

علائم هشدار دهنده و علائم دیابت برای مردان منحصر به فرد هستند ؟

علایم و نشانه‌های دیابت منحصر به فرد عبارتند از: اختلال عملکرد sex ( تصادفات ، عجز ) Retrograde ejaculation کم تستوسترون ( کاهش میل جنسی ) و بدکاری جنسی

عوامل خطر دیابت در مردان کدامند ؟ جنسیت عامل خطر دیابت است و مردان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به دیابت نوع ۲ نسبت به زنان قرار دارند .

دیگر عوامل خطر ابتلا به دیابت برای مردان و هم زنان عبارتند از: سابقه خانوادگی : درجه اول مربوط به سن بالای کلسترول بالا ( فقدان ورزش و یا عدم فعالیت فیزیکی ) فقدان خواب کم چربی در مردان با محتوای کالری بالا حاوی قندها و فاقد ترکیبات مفید برای افزایش سلامت ، دیابت چگونه بر مردان متفاوت از زنان تاثیر می‌گذارد ؟

مردانی که دیابت نوع ۲ دارند دو برابر بیشتر از مردانی هستند که دیابت ندارند . به دلیل سطح پایین هورمون testosterone ، مردان مبتلا به دیابت می‌توانند علایم ناخوشایندی داشته باشند که در زنان مبتلا به دیابت دیده نمی‌شوند .

کاهش کم تستوسترون می‌تواند باعث کاهش نیروی جنسی ، افسردگی ، کمبود انرژی و کاهش جرم ماهیچه شود . همچنین می‌تواند باعث مشکلات جنسی و مشکلات جنسی مردان شود .

اختلال عملکرد erectile ( تصادفات ، عجز ) ، یا ناتوانی در گرفتن یا حفظ دوام ، نشانه رایجی از دیابت در مردان است . مردان Diabetic نسبت به مردانی که مبتلا به دیابت نیستند ، اختلال عملکرد erectile را تجربه می‌کنند .

یکی دیگر از علائم اختلال عملکرد جنسی مرتبط با دیابت در مردان میزان of و یا ejaculation حرکتی را کاهش می‌دهد . ejaculation Retrograde شرایطی است که در آن منی به جای خارج شدن از بدن از طریق مجرای پیشاب به مثانه وارد می‌شود . دیابت و آسیب به رگ‌های خونی باعث آسیب عصبی به ماهیچه‌ها می‌شود که مثانه و مجرای پیشاب را کنترل می‌کنند ، که منجر به این مشکل می‌شود .

اطلاعات بیشتر در وبسایت کلینیک تلما

  • متخصص درمان زخم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی