مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

مجله درمان زخم

آگاهی در خصوص روشهای نوین درمان زخم

دیابت و زخم‌ها

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ق.ظ

وقتی دیابت دارید , درمان آسیب‌های پا ضروری است . حتی زخم‌های کوچک نیز می‌توانند به زخم‌های جدی پا تبدیل شوند که می‌تواند به شما یک فوت یا یک پای کامل بدهد - اگر به سرعت و کامل مراقب آن‌ها نباشید . این گام‌های راحت می‌توانند از مشکلات پایین جاده جلوگیری کنند .

علل شایع

چیزی که روی پاهای خود می‌گذارید . رائول گوسمان , یک جراح عروقی در مرکز دیابت قندی در بوستون می‌گوید : " شما می‌توانید یک پای پیاده را از چیزی به اندازه پیاده‌روی در کفش جدید یا مناسب و یا گرفتن یک سنگ‌ریزه در کفش بگیرید . "

اگر مبتلا به دیابت هستید , ممکن است نوعی آسیب عصبی به دست آورید که احساس را در پاهای شما متوقف می‌کند . دکترها این نوروپاتی را می‌نامند . اگر نمی‌توانید پاهای خود را لمس کنید , ممکن است ندانید که " آسیب‌دیده " و بریدگی یا زخم کوچکی می‌تواند به چیزی بزرگ‌تر تبدیل شود .

یا ممکن است جریان خون ضعیفی به پاهای خود داشته باشید که باعث می‌شود حتی کاهش کمی برای درمان آن مشکل باشد .

ادامه مطالعه زیر

ممکن است

دکتر شما می‌تواند به شما بگوید که آیا آسیب عصبی و یا مشکلات جریان خون دارید . " " " " " " اگر نتایج نرمال باشند , می‌توانید درمان ضد زخم استاندارد داشته باشید . او می‌گوید : " اگر نتایج آزمایش جریان خون غیرطبیعی باشند , به این معنی است که شما گردش ضعیفی دارید که باید تعمیر شود . "

جراحی می‌تواند کمک کند . " ما می‌توانیم از یک بالون و استنت استفاده کنیم . " یا ما می‌توانیم یک روش کمربندی انجام دهیم , که در آن شریان را در بالای انسداد به یکی از شریان‌های بدن یا پای آن متصل می‌کنیم . "

گزینه‌های درمان زخم

اگر پایتان را صدمه بزنید سعی نکنید در خانه مراقب آن باشید . به مرکز درمان زخم یا پزشک خود بروید , حتی برای تاول , پینه و خراش .

هارولد , md , رئیس بخش درمان زخم و بخش پزشکی احیا کننده در بیمارستان دانشگاه وینت رپ , نیویورک می‌گوید : " بر روی برخی از پماد آنتی‌بیوتیک قرار دهید و یک مرکز زخم یا دکترتان را مشاهده کنید . " اینها مشکلات اندام و زندگی هستند , بنابراین ریسک نمی‌کنند . "

برای خواندن بیشتر در این مورد به وبسایت کلینیک تلما سر بزنید

  • متخصص درمان زخم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی